בלוג

כריות ממותגות לעסקים

כריות ממותגות לעסקים

כל עסק כיום חייב לדעת איך למתג את עצמו ולשווק את המוצר או השירות של העסק בצורה חכמה שמושכת את קהלי היעד השונים ומאפשרת להתמודד עם מגוון המתחרים של העסק. יש כיום המון שיטות למיתוג של עסקים, חלק מהשיטות עובדות טוב יותר וחלקן פחות, כאשר הבחירה בשיטה הנכונה טמונה ביכולת לזהות את השיטה החכמה שתעבוד בצורה מעולה עבור העסק שלכם. 

אחת הדרכים המבריקות לשיווק של עסק, היא בעזרת כריות ממותגות לעסקים. המטרה שלכם היא לגרום לקהל היעד לזכור את הלוגו שלכם ולבחור דווקא במוצרים שלכם מבין המתחרים השונים. אנו בחברת ריפוד פור יו מציעים ללקוחות שלנו ובעלי העסקים השונים מיתוג כריות איכותי עבור העסק. 

מהו מיתוג ולמה הוא נחוץ בכל עסק?

מיתוג כריות
אין עסק שאין לו מתחרים ובעידן שלנו, כאשר הכל נמצא ברשת והכל הפך להיות גלובלי, מספר המתחרים התרחב פלאים. אם בעבר כל עסק התמודד עם 2-3 מתחרים, הרי שכיום התחרות כוללת גם מתחרים רבים מחו"ל. כאשר התחרות היא כזו גדולה, כל בעל עסק שואל את עצמו איך הוא יוכל לגרום לקהל היעד לבחור דווקא בו. התשובה לשאלה זו היא מיתוג מנצח. המיתוג זו הדרך לגרום ללקוחות פוטנציאליים לתת את תשומת הלב שלהם דווקא למוצר שלכם. מיתוג מקצועי יכלול בתוכו לוגו מעולה שהלקוחות יוכלו לזכור ולחזור אליכם כאשר יחפשו שירות או מוצר שאתם משווקים. 

כריות ממותגות לעסקים – שיטת מיתוג חכמה

הכרית הממותגת היא למעשה פריט פרקטי המאפשר לשבת בנוחות כאשר הלוגו שלכם מתנוסס על גבי הכרית ומזכיר לקהל היעד שאתם כאן. היתרון של מיתוג על כריות זו הפשטות שיש בשיטת שיווק זו שמביאה לתוצאות. עסקים רבים שוברים את הראש על קמפיינים ומודעות פרסומיות בעוד הלוגו שלכם נמצא על הכרית שרכשתם ומפרסם את העסק בכל פעם שקהל היעד נחשף אליו. אין ספק שכיום מיתוג כריות זו אחת השיטות היותר חכמות בשיווק של עסקים. בעזרת הדפסה על כריות תוכלו להשאיר את הנוכחות של העסק בתודעה של הלקוחות, עובדי החברה וכל מי שיעבור ליד הכריות או ישב היכן שהן נמצאות. 

הדפסה על כריות אצלנו בריפוד פור יו

אצלנו בריפוד פור יו ניתן לבצע הדפסת לוגו על כריות, סלוגן או כל סקיצה אחרת שיש ברשותכם. רוב העסקים בוחרים להדפיס את הלוגו שלהם מהסיבה שמדובר במסר מהיר שנצרב בתודעה. עם זאת, אם יש לכם אלמנטים עיצוביים אחרים שחשוב לכם שלקוחות פוטנציאליים יחשפו אליהם, זו בהחלט פלטפורמת שיווק שתאפשר חשיפה מעולה. הדפסה על כריות אצלנו בריפוד פור יו היא הדפסה בעלות נמוכה המאפשרת לכל בעל עסק להשקיע באופן חד פעמי בשיטת שיווק זולה שעובדת הרבה יותר טוב משיטות שיווק אחרות שהינן יקרות. 
מיתוג כריות לפינת זולה

לעצב פינות זולה ממותגות בעסק שלכם

פינות הזולה הן למעשה אזור ישיבה נוח שאנו רואים אצל עסקים רבים כמו: מספרות, מסעדות, בתי קפה, ברים בחוף הים, אולמות אירועים ועוד. פינת הזולה מורכבת בדרך כלל ממושבים מעץ שעליהם מזרנים וכריות גדולות בגודל 70*70 או 60*60. על כריות מסוג זה ניתן לבצע הדפסת לוגו בפינת הזולה. 

אצל עסקים קטנים אנו עשויים לראות פינת זולה ממותגת אחת שיש לה השפעה שיווקית גדולה מאוד על הלקוחות הנכנסים והעוברים ושבים. אצל עסקים גדולים, כמו מסעדה על חוף הים לדוגמא, מיתוג פינת זולה עשוי להיות על כל הכריות של פינות הזולה המפוזרות על החוף והן יכולות להוביל את המתרחצים אל המסעדה שלכם מבין המסעדות האחרות שבחוף. 

היכן ניתן להציב פינת ישיבה עם מיתוג של העסק?

עסקים רבים מציבים פינות ישיבה עם מיתוג בתוך העסק או מחוץ לעסק כפינות המתנה. מסעדות ובתי קפה מציבות פינות ישיבה עם מיתוג באזור החיצוני שמשמש בחורף כפינת עישון ובקיץ פתוח עבור כל מי שמעוניין לשבת בחוץ. היתרון הגדול הוא שכל מי שעובר ליד העסק או נכנס אל העסק, נחשף ללוגו וגם אם לא קנה מוצרים כעת או ישתמש בשירות, הוא יזכור אותו בהמשך. יותר מכך, יש עסקים שמחלקים את הכריות הממותגות שלהם כמתנה ללקוחות וכך משאירים את הנוכחות שלהם גם בפינות הישיבה בבתים של הלקוחות. 

לאילו עסקים כדאי לרכוש כריות ממותגות?

כריות ממותגות לעסקים מתאימות עבור עסקים רבים. וודאי יצא לכם להיתקל בכריות ממותגות של חברות גדולות כמו קוקה קולה, טמפו, שטראוס ועוד. הסיבה שאתם זוכרים את הלוגו של החברות האלו בצורה ברורה, היא בגלל שהמיתוג שלהם נמצא בכל מקום וגם על כריות. מיתוג כריות לעסקים יהיה מצוין עבור פיצוציות, מכללות, מסעדות, מספרות, גני אירועים, חברות במגיעות לירידי מכירות ועוד. 

שירות מיתוג כריות אצלנו בריפוד פור יו

אנו בחברת ריפוד פור יו מוכרים כריות וריפודים מסוגים שונים ומאפשרים לכם להנות מהדפסה על כריות וליצור מיתוג מושלם עבור העסק שלכם במחירים משתלמים. תוכלו להגיע אלינו לאולם התצוגה ולבצע הדפסה על כריות לפינות הזולה של העסק או להזמין הדפסה כזו דרך האתר.

נשמח לענות על כל שאלה